Valitse sivu

Kirkkonummen uudessa hyvinvointikeskuksessa on ollut merkittäviä haasteita tietojärjestelmien kanssa. Tietojärjestelmäongelmat ovat aiheuttaneet toiminnan haasteita ja hidastumista varsin laajasti perusturvan eri palveluissa.

Haasteista johtuen mm. ajanvarauspuheluita ei ole pystytty normaaliin tapaan soittamaan. Vastaanottotoiminnan ja suun terveydenhuollon takaisinsoittopalvelut ovat ruuhkautuneet ja takaisinsoittoa kiireettömissä asioissa voi tällä hetkellä joutua odottamaan yli viikon.

Ruuhkatilannetta pahentavat lisäksi korona ja muut infektiotaudit, jotka kasvattavat akuuttivastaanoton jonoja ja aiheuttavat myös henkilökunnan runsaita poissaoloja.

Pahoittelemme tilannetta ja teemme parhaamme, jotta toiminta saataisiin sujumaan.