Mitä lapsi ja nuori voi Kirkkonummella harrastaa?

Tervetuloa tutustumaan erilaisiin paikallisiin harrastuksiin Jokirinteen koulun pihalle, Masalaan Framille sekä Veikkolaan Velmolle!

Tapahtuma-ajankohdat:

• Tiistai 13.8. klo 17.30-19.30 Jokirinteen koulun piha, keskusta (säävarauksella Jokirinteen koulun sisätiloissa)
  • Keskiviikko 14.8. klo 17.30-19.30 Masalan lähiliikuntapaikka Frami (säävarauksella Nissnikun koulun sisätiloissa)
  • Torstai 15.8. klo 17.30-19.30 Lähiliikuntapaikka Velmo, Veikkola (säävarauksella Vuorenmäen koulun sisätiloissa)

Tapahtumissa luvassa erilaisia lajikokeiluja ja tutustumista yhdistysten ja kunnan järjestämään harrastustoimintaan. Esittelyissä muun muassa: jalkapalloa, jääkiekkoa, salibandya, koripalloa, karatea, teatteria, kuvataide- ja käsityökoulun toimintaa, metallinetsintää, partiotoimintaa, lukuvinkkejä, voimistelua, yleisurheilua, Harrastuspaku-toimintaa sekä erilaisia liikuntakursseja ja kerhotoimintaa.

Tapahtumat ovat maksuttomia. Osallistuminen ei vaadi erillistä ilmoittautumista.

Yhteistyössä: Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut, Kirkkonummen kansalaisopisto, Kirkkonummen kuvataidekoulu, Masalan kirjasto, Veikkolan kirjasto, Shuyokai Shotokan Karate-Do ry, Kirkkonummen Urheilijat ry, Evenio Oy, Kirkkonummi Rangers ry, Masalan Kisa ry, FC Kirkkonummi ry, Kuninkaantien Kipinät ry, HCK Salamat ry, FC Wild ry, Veikkolan Veikot ry, Kirkkonummen suomalainen seurakunta, Kirkkonummen teatterikerho ry, Kirkkonummen Metsänkävijät ry

Lisätiedot: Harrastuskoordinaattori, harrastustoiminta@kirkkonummi.fi

Tapahtumia koordinoi Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut