Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Liikunta / Ohjattu liikunta / Kuntosaliohjaus

Kuntosaliohjaus

Yksilöllisen kuntosaliohjauksen tarkoituksena on auttaa sinua kuntosaliharjoittelun aloittamisessa. Ohjaus on tarkoitettu henkilölle, jolla on vain vähän tai ei lainkaan kokemusta kuntosaliharjoittelusta.

Kuntosaliohjauspaketit

• Pelkkä kuntosaliohjaus: Käydään läpi monipuolisesti ja yksilöllisesti kuntosaliliikkeitä sekä niiden oikeita suoritustekniikoita.
  • Kuntosaliohjaus + kuntosaliohjelma: Ohjaaja suunnittelee sinulle henkilökohtaisen ohjelman. Ohjausaika voidaan käyttää ohjelmassa olevien liikkeiden läpikäymiseen, tietyn lihasryhmän harjoitteiden opetteluun tai laitteisiin tutustumiseen.

Ajanvaraus

Yhteydenotot toistaiseksi: nuorisojaliikunta@kirkkonummi.fi. Mahdolliset muut ohjausajat sovitaan ensimmäisen ohjauskerran jälkeen.

Maksu

Maksu uimahallin kassalle kuntosaliohjauksen yhteydessä.

Kuntosaliohjaus13,90€
Kuntosaliohjaus + ohjelma26,60€