Ajankohta: torstai 17.10.2024 klo 17.00–20.30
Kohderyhmä: Lapset, nuoret ja perheet

Kuvaus toiminnasta:

Syyslomaviikon torstaina 17.10. uimahallissa järjestetään odotettu ja suosittu Aquamania-tapahtuma, joka on erityisesti suunnattu lapsille ja perheille. Tapahtuma alkaa klo 17.00 ja päättyy klo 20.30. Voit osallistua tapahtumaan juuri sinulle sopivana aikana. Toimintaa on tarjolla allasosastolla, yläsalissa sekä uimahallin aulassa.

Aquamaniassa on luvassa musiikkia ja jännittävää aarteenmetsästystä, josta voi voittaa makeita palkintoja. Altaistamme löytyy vedenalaisia trampoliineja, kelluvia patjoja ja paljon muuta hauskaa puuhaa. Pääset hyppimään hyppytornipaikoista ja roikkumaan suositussa liaaniköydessä. Allastiloissa on himmennetty valaistus ja altaan pohjavalot ovat päällä luomassa tunnelmaa.

Yläkerran painisalissa pääset kokeilemaan imukuppijousiammuntaa ja temppuradalla temppuilemaan. Aulassa voit ottaa leikkitatuoinnin tai värittää värityskuvia. Osallistua voit yläkerran ja aulan toimintaan ennen uintia tai sen jälkeen.

Ja mikä parasta, tapahtumassa henkilökuntamme on pukeutunut erilaisiin hauskoihin hahmoihin!

Huomioithan, että ison altaan toimintaan osallistuaksesi vaaditaan 25 metrin uimataito, ja uintiaika on 1,5 tuntia. Allasosaston enimmäisasiakasmäärä on 200 henkilöä, joten varauduthan mahdolliseen jonottamiseen, mikäli asiakasmäärä allasosastolla on täynnä.

Tervetuloa mukaan hauskanpitoon! Pääset tapahtumaan uimahallin sisäänpääsymaksulla. Aulassa ja yläsalissa järjestettävä toiminta on täysin maksutonta. Nähdään tapahtumassa!

Paikka: Kirkkonummen uimahalli, Gesterbyntie 41, 02400 Kirkkonummi
Hinta: uimahallin sisäänpääsymaksu, katso hinnat https://kirkkonummi.fi/hinnasto-3/, aulassa ja yläsalissa tapahtuva toiminta on maksutonta
Ilmoittautuminen: ei ilmoittautumista
Ohjauskieli: suomi, ruotsi