Kirkkonummen kunnan yhdyskuntatekniikan lautakunta kokoontui to 19.9.2024 ylimääräiseen kokoukseen. Lautakunnan kokouksessa käsiteltiin Kirkkonummen kunnan kaavoitusohjelmaehdotusta vuosille 2025–2028 sekä kunnan omistamien metsien hoidon periaatteita (aiemmalta nimeltään metsästrategia).

Ehdotus kaavoitusohjelmaksi 2025–2028

Yhdyskuntatekniikan lautakunta päätti esittää kunnanhallitukselle ja edelleen kunnanvaltuustolle Kirkkonummen kaavoitusohjelman hyväksymistä vuosille 2025–2028. Tämän lisäksi lautakunta päätti myös esittää, että kunnanvaltuusto hyväksyy uudet kunnan vastaukset kahteen kaavoitusaloitteiseen sekä lakkauttaa kaksi kaavahanketta.

Kirkkonummen kunnan metsästrategian päivittäminen

Yhdyskuntatekniikan lautakunta päätti esittää Kirkkonummen kunnan omistamien metsien hoidon periaatteita (aiemmalta nimeltään metsästrategia) kokouksessa päätetyin muutoksin kunnanhallitukselle ja edelleen valtuustolle hyväksyttäväksi.

Lautakunta käsiteli kunnan omistamien metsien hoito -ohjeistoa jo edellisessä kokouksessaan 29.8.2024. Kokouksessa 19.9. käsiteltiin pääasiakirjan liiteaineistoa.

Lisätiedot:

Lautakunnan puheenjohtaja, Kim Åström, kim.astrom@kirkkonummi.fi

Esittelijä, yhdyskuntatekniikan johtaja, Anna-Kaisa Kauppinen, anna-kaisa.kauppinen@kirkkonummi.fi

Kokousasiakirjat

Yhdyskuntatekniikan lautakunta