Kunnallistekniikkapalvelut on aloittamassa yhdessä Nuoriso- ja liikuntapalveluiden kanssa Linlon esteettömän reitin ja pysäköintialueen suunnittelun. Linlon saareen suunnitellaan noin kilometrin mittainen esteetön reitti. Alueelle on tehty yhdessä Paralympiakomitean kanssa esteettömyyskartoitus, joka toimii suunnittelun pohjana. Tavoitteena on, että reitti palvelee erityisesti henkilöitä, joilla on liikkumisen, näkemisen, kuulemisen tai ymmärtämisen rajoitteita. Saaren pinnanmuotojen takia reitti tulee olemaan vaativa esteetön reitti.

Linlon pysäköintialueelle suunnitellaan lisää parkkipaikkoja. Tarkoituksena on lisätä myös liikkumisrajoitteisia pysäköintipaikkoja.

Hankkeen suunnittelijana toimii FCG Finnish Consulting Group Oy.

Lisätietoja hankkeesta saa laittamalla sähköpostia osoitteeseen katusuunnittelu@kirkkonummi.fi

Hannu Ruhanen

projektipäällikkö

Kirkkonummen kunta, kunnallistekniikan investointipalvelut