Nuorisovaltuuston yhtenä toiminnan tavoitteena vuonna 2024 on lisätä nuorisovaltuuston tunnettavuutta erityisesti nuorten keskuudessa. Tavoitteena on kohdata kirkkonummelaisia nuoria yhteistyössä alueellisen nuorisotyön avulla muun muassa nuorisotiloilla.

Tiistain kokouksessa käsiteltiin muun muassa nuorisovaltuuston syksyn tapahtumia nuorisotiloilla sekä nuorisovaltuuston perehtymistä Kirkkonummen kunnan kaavoitukseen.

Nuorisovaltuusto päätti valita jäsenet valmistelemaan ja toteuttamaan alueelliset tapahtumat Masalan, keskustan ja Veikkolan nuorisotiloille, joista tarkemmat ajankohdat päätetään yhdessä nuorisopalvelujen henkilöstön kanssa erikseen tapahtumien valmisteluvaiheessa. Nuorisovaltuusto hyväksyi perehdyttämistilaisuuden ajankohdan koskien Kirkkonummen kunnan kaavoitusta, tilaisuus sisältää kaavoituksen yleisluontoisen esittelyn.

Muita kokouksessa käsiteltyjä asioita olivat:

• Lasten ja nuorten hyvinvointisuunnitelma vuosille 2024–2026
  • Nuorisovaltuuston edustajien raportit kunnan toimielimien kokouksista
  • Kirkkonummen edustajien raportti Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen nuorisovaltuuston kokouksesta

Esityslista ja lisätietoa:

Käsiteltävien asioiden esityslista löytyy täältä. Tästä

Lisätietoa kokouksesta:

Waula Taimela, nuorisovaltuuston puheenjohtaja, waula.taimela(a)kirkkonummi.fi