Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut ja kunnallistekniikkapalvelut järjestävät Syväjärjen uimarannan ja keskustan urheilukentän puistosuunnitelmista asukastilaisuuden sähköisesti kunnan verkkosivuilla. Esittelymateriaali on katsottavissa kunnan verkkosivuilla 11-17.12.2023 välisen ajan. Paperiversiot suunnitelmista ovat katsottavissa myös kunnantalon palvelupisteellä (Ervastintie 2) kunnantalon aukioloaikoina.

Suunnitelmat löytyvät kunnan verkkosivuilta:

Asuminen ja ympäristö -> kadut ja tiet -> suunnittelu -> asukastilaisuudet

Suunnitelmista voi antaa palautetta verkkosivuilta löytyvän sähköisen lomakkeen kautta tai kunnantalon palvelupisteellä olevalla paperisella lomakkeella.

Suunnitelmista antaa lisätietoja puhelimitse perjantaina 15.12.2023 klo 9.30-11.30 välisenä aikana vapaa-aikapalveluiden suunnittelija Ville Saikko p. 040 3551455 (Syväjärven uimaranta) sekä vapaa-aikasihteeri Risto Rossi p. 040-7538906 (keskustan urheilukenttä).

Lisätietoa hankkeesta saa laittamalla sähköpostia osoitteeseen: katusuunnittelu@kirkkonummi.fi

Risto Rossi

vapaa-aikasihteeri