Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut ja kunnallistekniikkapalvelut järjestävät Veikkolan urheilukentän virkistysaluesuunnitelmasta asukaskuulemisen sähköisesti kunnan verkkosivuilla. Esittelymateriaali on katsottavissa kunnan verkkosivuilla 14-20.10.2024 välisen ajan. Paperiversiot suunnitelmista ovat katsottavissa myös kunnantalon palvelupisteellä (Ervastintie 2) kunnantalon aukioloaikoina.

Suunnittelumateriaali ja palautelomake löytyvät Kirkkonummen kunnan verkkosivuilta:

kirkkonummi.fi > asuminen ja ympäristö -> kadut ja tiet -> kunnallistekniikan hankkeet -> asukastilaisuudet

Suunnitelmista voi antaa palautetta verkkosivuilta löytyvän sähköisen lomakkeen kautta tai kunnantalon palvelupisteellä olevalla paperisella lomakkeella.

Lisätietoa hankkeesta saa laittamalla sähköpostia osoitteeseen:

katusuunnittelu@kirkkonummi.fi

Saara Koivumäki