Syyslomalla on mahdollista luistella vaikka joka arkipäivä! Maksuttomat yleisöluisteluvuorot viikolla 42 (14.–20.10.) Varuboden Areenalla maanantaista perjantaihin klo 11–13, joiden lisäksi myös normaalit yleisöluisteluvuorot käytössä perjantai-iltana ja sunnuntaina aamupäivällä. Vuorot ovat jaettu mailattomiin ja mailallisiin vuoroihin alla olevan aikataulun mukaisesti. Ajantasainen tieto yleisöluisteluvuoroista löytyy osoitteesta www.kirkkonummi.fi/liikunta/yleisoluisteluvuorot/.

Yleisöluisteluvuorot syyslomalla 14.-18.10.2024 (viikko 42)

Maanantaista perjantaihin:
klo 11–12 mailaton vuoro
klo 12–13 mailallinen vuoro

Normaalit yleisöluisteluvuorot:
Perjantai 18.10. klo 20.30–21.30 mailallinen vuoro
Sunnuntai 20.10. klo 10.00–11.30 mailaton vuoro

Vuorot ovat maksuttomia. Kaikilla vuoroilla kypäröiden käyttö on pakollista, myös esimerkiksi pyöräilykypärä käy. Mailojen käyttö on sallittu vain mailallisilla vuoroilla. Luistelijat ovat luisteluvuorolla omalla vastuullaan. Yleisöluisteluvuorot ei ole tarkoitettu ohjattuun lajiharjoitteluun. Mahdollisista muutoksista tiedotetaan erikseen.

Varuboden Areena sijaitsee keskustan urheilupuistossa, osoitteessa Vanha Rantatie 8, 02400 Kirkkonummi.

Lisätiedot ja palaute:

nuorisojaliikunta@kirkkonummi.fi