Haluatko auttaa kehittämään senioreiden arjesta aktiivisempaa? Nyt sinulla on mahdollisuus hakea mukaan Ikiliikkuja-raatiin. Raadissa voit keskustella ja kehittää ideoita yhdessä muiden senioreiden sekä vapaa-aikapalvelujen asiantuntijoiden kanssa. Ikiliikkuja-raadissa pyrimme löytämään yhdessä vastauksia ja ratkaisuja.

Mikä on Ikiliikkuja-raati?

Ikiliikkuja-raati on ryhmä vapaaehtoisia senioreita ja sen toiminta on tarkoitettu juuri sinulle, joka haluat olla mukana kehittämässä senioreiden liikkumisen edistämistä. Raatia ohjaa Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut.

Toimintaan osallistuminen ei vaadi ennakkoperehtymistä, tärkeintä on, että olet oma itsesi ja olet kiinnostunut yhteistyön tekemisestä.  Ikiliikkuja-raadin toiminta on täysin vapaaehtoista eikä siitä makseta palkkioita, kokouksissa on tarjolla pientä kokoustarjoilua. Ikiliikkuja-raatiin otetaan maksimissaan kymmenen (10) osallistujaa. Kokoukset järjestetään kasvokkain ja kestävät noin 2,5 tuntia.

Aloitamme yhdellä raadilla Kirkkonummen keskustan alueella syksyllä 2024 ja raadit tulevat laajenemaan myöhemmin myös Veikkolan ja Masalan alueille.

Kiinnostuitko –ilmoittaudu mukaan

Sähköpostilla vapaa-aikapalveluiden koordinaattorille miikka.tulla(a)kirkkonummi.fi tai soittamalla p. 040 756 5638 (ei tavoitettavissa 29.6.-31.7.2024).

Otamme raatiin maksimissaan 10 osallistujaa. Tiedotamme tarkemmin Ikiliikkuja-raadin toiminnan alkamisesta elokuussa 2024.

Kuka järjestää Ikiliikkujaraati-toiminnan?

Ikiliikkujaraati-toiminta on osa Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelujen senioreiden aktiivisen arjen kehittämistyötä. Vapaa-aikapalveluihin kuuluu kirjasto- ja kulttuuripalvelut, nuoriso- ja liikuntapalvelut sekä opistot (kansalaisopisto, musiikkiopisto ja kuvataidekoulu).

Kirkkonummen kunta on saanut liikunnallisen elämäntavan paikallista kehittämisavustusta Etelä-Suomen aluehallintavirastolta Ikilliikkuja -toiminnan kehittämiseen ja toteuttamiseen.

Lisätiedot

Vapaa-aikapalveluiden koordinaattori Miikka Tulla, etunimi.sukunimi(a)kirkkonummi.fi tai p. 040 756 5638