Kirkkonummen kunta on avannut Yritys- ja palveluhakemiston, josta löytyy kätevästi Kirkkonummella sijaitsevat yritykset ja palvelut. Tällä hetkellä hakemistossa on yhteensä 3683 yritystä. Uusien yritysten ja yhdistysten sekä lopettaneiden yritysten kaupparekisteritiedot päivittyvät sivustolle kuukausittain.

Yritys- ja palveluhakemiston sekä ohjeet tietojen päivittämiseen löydät kunnan verkkosivuilta ja osoitteesta kirkkonummi.yrityshakemistot.fi.

Miten yritys- ja palveluhakemisto toimii?

Yrityksiä ja palveluita voi hakea pikahaulla yrityksen nimen, toimialan, palvelun tai esimerkiksi tuotteiden mukaan. Lisähakuehtojen avulla tietoja voi myös hakea yrityksen henkilöstömäärän, liikevaihdon ja toimialan mukaan. Hakemisto näyttää myös yrityksen sijainnin kartalla sekä yrityksen ilmoittamat lisätiedot, kuten kotisivut. Hakemistoa ylläpitää Kirkkonummen kunta ja nyt julkaistavien perustietojen jälkeen yritykset huolehtivat tietojensa päivittämisestä itse.

Hakemistossa mukana olevat alueen yrittäjät ja yritykset sekä yhdistykset voivat itse lisätä ja päivittää hakemistossa näkyviä tietojaan. Mahdollisista virheellisistä tiedoista on mahdollista ilmoittaa palveluntarjoajalle.

Yritysten toivotaan päivittävän hakemistoon etenkin hakusanoja, joilla asiakkaat ja kumppanit voivat löytää ne entistäkin helpommin.

Haluatko lisätä tai päivittää yrityksesi tai yhdistyksesi tietoja? – Toimi näin:

1. Etsi palvelusta yrityksesi tai yhdistyksesi sivu esimerkiksi etusivun hakutoiminnon avulla.
  2. Klikkaa sivun alalaidasta painiketta ”Päivitä yrityksen tietoja”
  3. Syötä lomakkeelle se sähköpostiosoite, jota käytät yleisimmin yrityksesi tai yhdistyksesi puolesta asioidessasi. Jos sähköpostiosoitteesi löytyy järjestelmästämme, palvelu lähettää sinulle välittömästi sähköpostilla linkin lomakkeelle, jonka avulla voit päivittää yrityksesi tiedot.
  4. Muussa tapauksessa täytä avautuva yhteydenottolomake. Vastaamme viestiisi lähettämällä sähköpostiisi linkin yritystietojen päivityslomakkeelle.
  5. Lähetä lomake.
  6. Kun saat linkin, päivitä lomakkeen tiedot huolellisesti. Huomioi erityisesti Palveluhakemisto-pudotusvalikko, jossa voit päättää ne palvelut, joiden kautta haluat yrityksesi löytyvän palveluhakemistosta. Kirjoita myös tiivis kuvaus ydinpalveluistasi Tuotteet- ja palvelut -kenttään. Kyseisen kentän sisältö toimii osana yrityksesi hakusanoja palvelussa.

Lisätietoja:

Kirkkonummen kunnan elinvoimapalvelut, yritykset@kirkkonummi.fi

tai Kirkkonummen kunnan yritysneuvoja Heli Vuoksimaa, heli.vuoksimaa@kirkkonummi.fi