Elokuu ja Kirkkonummi-päivät lähestyvät kovaa vauhtia, mutta vielä ehdit tulla mukaan tekemään oman yrityksesi tai yhteisösi toimintaa näkyväksi!

Viimeinen suunnittelukokous järjestetään etätilaisuutena torstaina 1.8. klo 17–18. Löydät Teams-linkin kokoukseen Kirkkonummi-päivien verkkosivuilta sekä kunnan tapahtumakalenterista.

Kirkkonummi-päivät järjestetään 23.-25.8.2024. Opetus- ja kulttuuriministeriö on julistanut vuoden 2024 Sivistyksen vuodeksi ja tämän vuoden Kirkkonummi-päivien teema ”Oppia ikä kaikki Kirkkonummella – Lev och lär i Kyrkslätt” kunnioittaa Kirkkonummen lähes 700 vuotista historiaa sivistyskuntana.

Yhteisissä suunnittelukokouksissa saat muun muassa vinkkejä oman tapahtumasi järjestämiseen sekä ohjeita kunnan tapahtumakalenterin käyttöön.

Lisää oma tapahtumasi kunnan tapahtumakalenteriin

Kokoamme kaikki Kirkkonummi-päivien tapahtumat yhteen, ja ne näkyvät laajasti kunnan eri kanavissa ennen tapahtumaa sekä sen aikana. Käythän siis lisäämässä oman tapahtumasi tapahtumakalenteriin tapahtumat.kirkkonummi.fi. Tapahtumajärjestäjien käytössä on myös uuden graafisen ilmeen mukaiset markkinointimateriaalit, jotka löydät täältä.

Tervetuloa mukaan suunnittelemaan ja osallistumaan, tehdään Kirkkonummi-päivistä yhtä juhlaa, Yhdessä – Tillsammans!

Lisätietoja: Kulttuurisihteeri Antti Airaksinen, antti.airaksinen@kirkkonummi.fi