Kirkkonummi-päivät järjestetään 23.-25.8.2024. Opetus- ja kulttuuriministeriö on julistanut vuoden 2024 Sivistyksen vuodeksi, ja tapahtuman tämän vuoden teema ”Oppia ikä kaikki Kirkkonummella – Lev och lär i Kyrkslätt” kunnioittaa Kirkkonummen lähes 700 vuotista historiaa sivistyskuntana.

Kirkkonummi-päivien 2024 ohjelmisto on nyt julkaistu ja se on nähtävillä Kirkkonummi-päivien verkkosivuilla sekä kunnan tapahtumakalenterissa. Ohjelmisto täydentyy edelleen, ja ajantasaiset tapahtumatiedot löydät aina kunnan tapahtumakalenterista.

Entistäkin monipuolisempi ohjelma tarjoaa elämyksiä ja yhdessäolon riemua koko perheelle

Kirkkonummi-päivien teemalla haluamme muistuttaa niistä mahdollisuuksista, joita niin Kirkkonummen kunta kuin paikalliset toimijat tarjoavat kaikenikäisille kuntalaisille.

Tämän vuoden ohjelma onkin entistä monipuolisempi. Mukana on kunnan ohella laaja kattaus erilaisia toimijoita yhdistyksistä yrityksiin, ja viikonlopun aikana luvassa onkin kaikkea hyvästä ruoasta, taiteesta ja kulttuurista koko perheen elämyksiin.

Lauantaina 24.8. järjestettävä perinteinen järjestötoritapahtuma puolestaan kokoaa yhteen laajan kattauksen yhdistyksiä, yrityksiä ja kunnan toimijoita keskustan torialueille. Järjestötorin osallistujien tiedot ja torin lavaohjelman löydät myös täältä.

Tervetuloa juhlimaan, Yhdessä – Tillsammans!