Rakennustyö käsittää Kirkkonummen Juhlakallion alueella sijaitsevien teiden rakentaminen kaduksi ja kunnallistekniikan rakentamisen.

Työhön kuuluu Vanhan Heikkiläntien, Tohtorinpolun, Vanhan Sairaalatien, Talmoranrinteen, Räätälinpolun, Leipurinrinteen, Räätäli Bäckströmminkujan, Ljunghedanpolun, Räätälinpolun, Viulunrakentajantien, Viulunrakentajankujan, Viulunrakentajanpolun, Satulasepänkujan, Bisarinpolun, Kuutamokujan, Heikkiläntien ja Vanhan Rantatien risteysalueen, Heikkiläntien, Axbodanpolun ja jalankulku- ja pyöräilyväylien sekä alueen puistojen rakentaminen.

Juhlakallion alueen työt alkavat alustavilla töillä viikon 27 aikana.

Työ sisältää pontitus- sekä louhintatöitä, joista syntyy jonkin verran melua.

Työmaalla on ajoittain vaikutusta alueen liikenteeseen, isoimmista häiriöistä tiedotetaan aina erikseen.

Urakan on määrä valmistua loppuvuodesta 2024.

Työmaan kohdalla liikkuessa tulee noudattaa suurta varovaisuutta.

Pahoittelemme työstä aiheutuvaa häiriötä!

Lisätietoja:

Sami Sirkiä, Työmaapäällikkö