Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Liikunta / Ohjattu liikunta / Hinnat ja laskuttaminen

Hinnat ja laskuttaminen

Hinnat

Kausimaksulliset kurssit

• salitiloissa 34,70 €
  • allastiloissa 40,40 € + uimahallin sisäänpääsymaksu

Lyhytkurssit

• salitiloissa 6-10 kertaa 23,10 €
  • allastiloissa 6-10 kertaa 28,90 € + uimahallin sisäänpääsymaksu

Kertamaksullinen vesijumppa

• allastiloissa 4,8€ + uimahallin sisäänpääsymaksu

Sisäänpääsyyn oikeuttava uimakortti tulee aina leimata uimahallin sisään- ja ulosmenoporttiin, myös VIP-tilaa käytettäessä.

VIP-tila

Erikseen merkityille vesiliikuntaryhmille on varattu mahdollisuus käyttää VIP-puku- ja pesutiloja. VIP-tilat ovat yleisiä tiloja pienemmät ja tilat ovat ensisijaisesti tarkoitettu asiakkaille, joilla on vaikeuksia toimia yleisissä puku- ja pesutiloissa. VIP-tilat ovat liikuntaryhmään osallistujien käytössä 15 minuuttia ennen liikuntaryhmän aloitusta ja 30 minuuttia ohjauksen päätyttyä. Emme suosittele saunomista ennen vesiliikuntaa.

Laskuttaminen

Uimahallilla toimivat ryhmät maksetaan uimahallin kassalle. Uimahallilla toimivien ryhmien osallistumismaksut tulee olla maksettuna viimeistään 30 päivää ilmoittautumisen jälkeen. Asiakas tuo kuitin ryhmän ohjaajalle. Veikkolassa ja Masalassa toimivat ryhmät laskutetaan. Lasku lähetetään asiakkaalle postitse. Vertaisohjaajien ohjaamat ryhmät ovat maksuttomia. Vesiliikuntaryhmiin osallistuttaessa maksetaan uimahallin sisäänpääsymaksu.

Toimiston käyntiosoite:

Ervastintie 2, 02400 Kirkkonummi

Postiosoite:

Kirkkonummen kunta, nuoriso- ja liikuntapalvelut
PL 20
02401 Kirkkonummi