Perjantaipölinät

Kirkkonummen kirjastotalo Fyyrin Kabinetissa kokoonnutaan 12.1.-31.5. joka perjantai klo 9–11 juttelemaan eri aiheista, pelaamaan lautapelejä tai shakkia, tapaamaan muita ihmisiä sekä lukemaan päivän lehtiä. Perjantaipölinöissä mukana keskustelemassa on vapaa-aikapalveluiden koordinaattori Miikka Tulla. Voit esittää toiveita keskusteltavista aiheista sähköpostitse: miikka.tulla@kirkkonummi.fi.

Perjantaipölinöihin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Tule mukaan niille kerroille, kun sinulle parhaiten sopii! Yleisten pölinöiden lisäksi on teemapölinöitä, joissa keskustellaan tietyistä aiheista.

Kevään tulossa olevat teemapölinät:

12.4. Muuttuvaa Kirkkonummea kuvin ja kartoin. Katsellaan kunnan kulttuuripalvelun kuvia ja karttoja, kerrotaan omia kokemuksia ja muistoja. Voit tuoda mielelläsi mukanasi omia kuvia Kirkkonummen lähihistoriasta. Mukana kulttuurisihteeri Antti Airaksinen.

26.4. Juhlapäiviin liittyvät perinteet. Mistä sinun juhla- tai pyhäpäivien viettosi koostuu? Tule juttelemaan aiheesta! Keskustelemassa myös mediaohjaaja Sebastian Nordlund.

24.5. Kunnan kaavat ja projektit, mitä Kirkkonummi rakentaa. Mediaohjaaja Sebastian Nordlund tutustuttaa kunnan verkkosivuihin ja näyttää, mistä löydät ajankohtaista tietoa ja mihin voit jättää palautetta.

Tervetuloa pölisemään vaikka joka perjantai! Järj. Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut