Perjantaipölinät

Kirkkonummen kirjastotalo Fyyrin Kabinetissa kokoonnutaan 30.8.–13.12. aina perjantaisin klo 10.00–11.00
vapaamuotoisesti keskustelemaan eri aiheista, pelaamaan erilaisia pelejä, tapaamaan muita ihmisiä tai
lukemaan päivän lehtiä. Pölinöissä on aina kahvitarjoilu, eli vähintäänkin tervetuloa aamukahville!

Perjantaipölinät ovat maksuttomia eikä niihin tarvitse ilmoittautua. Tule mukaan niille kerroille, kun sinulle
parhaiten sopii!

Perjantaipölinöissä mukana keskustelemassa on vapaa-aikapalveluiden koordinaattori Miikka Tulla ja paljon
vaihtuvia vieraita eri aiheiden ääreltä. Voit esittää toiveita keskusteltavista aiheista sähköpostitse: miikka.tulla@kirkkonummi.fi. Yleisten pölinöiden lisäksi on teemapölinöitä joka toinen viikko, joissa keskustellaan erilaisista aiheista.

Syksyn tulossa olevat teemapölinät:

pe 30.8. Mitä kunnan vapaa-aikapalvelut tarjoavat senioreille? Tule kuulemaan senioreille suunnatuista tapahtumista ja palveluista! Aiheesta kertoo vapaa-aikapalveluiden koordinaattori Miikka Tulla.

pe 13.9. Miikka Tulla esittelee Kirkkonummen ulkoilumahdollisuuksia, jonka jälkeen lähdemme yhdessä pienelle kävelylle tutustumaan lähialueen liikuntapaikkoihin (säävaraus).

pe 27.9. Sävelet syksyyn. Mitä musiikkia sinun nuoruudessasi kuunneltiin? Tuo omat LP- tai CD-levyt mukanasi tai tutkitaan, mitä aarteita kirjaston hyllystä löytyy. Levyjä soittaa mediaohjaaja Sebastian Nordlund.

pe 11.10. Aikamatka: Kirkkonummi ja lähiseutu keskiajalta uuden ajan alkuun. Matkaoppaana toimii kulttuurisihteeri Antti Airaksinen.

pe 25.10. Muistoja Kirkkonummelta. Näytä muille vanhoja valokuvia ja kerro omia muistojasi Kirkkonummelta vuosien varrelta! Mediaohjaaja Sebastian Nordlund johdattelee keskustelua.

pe 8.11. Kulttuurisihteeri Antti Airaksinen: Pelien historiaa antiikista nykyaikaan. Voit myös kokeilla vanhoja pelejä paikan päällä!

pe 22.11. Kirjallisuuspölinät. Keskustellaan kirjoista, jaetaan lukuvinkkejä ja herätellään lukuinnostusta.

pe 13.12. Jouluisia kappaleita musiikkiopistolaisten esittämänä.

Tervetuloa pölisemään vaikka joka perjantai! Järj. Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut