Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Kulttuuri / Ragvaldsin museoalue / Ragvalds, päärakennus

Ragvalds, päärakennus

Ragvaldsin tilan päärakennus on säilytetty sisustukseltaan sellaisena kuin se oli viimeisen omistajan Bertil Malmströmin eläessä. Päärakennuksessa voi tutustua kamarin, tuvan ja salin alkuperäiseen kalustukseen.

Nykyinen päärakennus on rakennettu 1800-luvun alussa. Rakennus korjattiin Porkkalan vuokrakauden jälkeen 1950-luvulla, kun Bertil Malmström palasi evakosta. Bertil oli säästäväinen vanhapoika, hänen vanhempiensa 1800-luvulla hankkimia huonekaluja on edelleen jäljellä salissa ja tuvassa.

Avoinna:
Päärakennus ja Porkkalan vuokrakauden näyttely ovat auki kesälauantaisin klo 11 – 15 (ei juhannuksena), muulloin sopimuksen mukaan.

Pääsymaksu:
Ragvaldsin museon pääsymaksu on aikuisilta 2 € ja pääsymaksun hintaan kuuluu näyttelyn opastus.

Yhteystiedot:
Ragvaldsin museo