Alkavalle viikolle on luvassa vettä ja räntää sekä pakkasia. Katukunnossapito on valmiina ja liukkaudentorjuntaa tehdään kevyenliikenteen väylille osittain jo ennakoivasti.

Kadut voivat paikoitellen silti olla liukkaat, turvalliseen liikkumiseen kannattaa varata kunnon varusteet, kuten liukumattomat jalkineet.

Katuja hoidetaan kunnossapitoluokitusten mukaisessa järjestyksessä. Kunnossapitoluokituksista saat tarkempaa tietoa https://www.kirkkonummi.fi/talvikunnossapito

Kunta ei vastaa tonteilla sijaitsevien kevyenliikenteen väylien ja pysäköintialueiden kunnossapidosta. Hoitovastuu näistä kuuluu kokonaisuudessaan asunto-osakeyhtiöille ja kiinteistöjen omistajille.

Kunnossapitopalvelut vastaa kunnan hulevesijärjestelmän toimivuudesta, joten sen ylläpitoon liittyvissä asioissa ole yhteydessä meihin.

OTA YHTEYTTÄ

Talvikunnossapidosta voi laittaa palautetta ja kysymyksiä sähköisen palautejärjestelmän kautta. Kaikki palautejärjestelmään tulleet viestit luetaan ja ohjataan asiantuntijoille toimenpiteitä varten.

Kunnossapidon asiakaspalvelu arkisin klo 8-16 välillä numerosta 040 8649 084

Lisätiedot kunnossapito@kirkkonummi.fi