Keli on taas muuttumassa lämpötilojen vaihtelun takia haastavaksi. Luvassa on jäätävää vesisadetta, joka aiheuttaa sohjoontumista ja kadut ovat taas erittäin liukkaat. Talvikunnossapidolle aiheuttaa haasteita se, että polanteet pehmenevät ja sohjoontuvat ja hiekoitushiekka ei pysy jäisen ja märän tien pinnan päällä. Kaiken kruunaa tuleva pieni pakkanen.

Ajosää saattaa olla erittäin huono jäätävän vesi- ja räntäsateen takia.

Talvikunnossapidon kalusto hoitaa katuja hoitoluokitusten mukaisesti. Katuja aurataan ja hiekoitetaan tarpeen mukaan sekä polannetta poistetaan.

Kunnan karttapalvelusta voit seurata talvikunnossapidon kaluston tekemiä töitä alla olevan linkin kautta. Tiedot päivittyvät kartalle lähes reaaliajassa.

Linkki karttasivulle https://kirkkonummi.fi/auraus-ja-hiekoitus/

Sateet ja lämmin ilma saattavat myös aiheuttaa tulvia kaduilla. Kunnan alueilla olevissa hulevesikaivoihin liittyvissä asioissa ole yhteydessä meihin. Kunnossapitopalvelut avaa tukkeentuneita kaivoja tarpeen mukaan.

Malttia liikenteeseen ja pidetään kaasujalka kurissa.

Lisätiedot kunnossapito@kirkkonummi.fi

OTA YHTEYTTÄ

Talvikunnossapidosta voit laittaa sijaintiin perustuvaa palautetta ja kysymyksiä sähköisen palautejärjestelmän kautta.

Kaikki palautejärjestelmään tulleet viestit luetaan ja ohjataan asiantuntijoille toimenpiteitä varten.

Kunnossapidon asiakaspalvelu arkisin klo 8-16 välillä numerosta 040 8649 084