Kelien vaihtelut jatkuvat, mennään pakkaselle, ja sunnuntaina taas lämpöasteita. Katujen kunnossapidon tilanne on vaikea. Satanut lumi, lämpötilojen vaihtelu, vesilammikot ja polanne vaikeuttavat kaikkien kulkemista. Koko talvikunnossapidon kalusto on käytössä ja auraajat tekevät töitä äärirajoilla. Kiitokset kuuluvat heille myös.

Katuja aurataan, hiekoitetaan, polannetta poistetaan ja lunta ajetaan pois, aina kun se on mahdollista.

Voit seurata kaluston tekemiä töitä karttapalvelun kautta, tiedot päivittyvät kartalle lähes reaaliajassa.  https://kirkkonummi.fi/auraus-ja-hiekoitus/

Kunnossapitoyksikkö pyytää autoilijoita pysäköimään autonsa niin, ettei niistä aiheudu haittaa, viivästystä tai vaaraa katujen ja yleisten alueiden talvikunnossapidolle. Kalusto ei pääse paikalle, jos väylä on täynnä väärin pysäköityjä autoja. Kirkkonummen kunnalla ei ole kunnallista pysäköinninvalvontaa. Vaaratilanteissa ota yhteyttä poliisiin. Ajoneuvojen lähisiirtoja tehdään tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan.

Kunnossapitopalvelut vastaa kunnan hulevesijärjestelmän toimivuudesta, joten sen ylläpitoon liittyvissä asioissa ole yhteydessä meihin. Tukkeentuneita kaivoja avataan tarpeen mukaan. Kiinteistöjen osalta puhtaanapitovelvoite koskee kiinteistön omistajaa tai haltijaa.

Talvi alkaa olla loppusuoralla, jaksetaan vielä hetki ja kevät alkaa häämöttää.

Lisätiedot   kunnossapito@kirkkonummi.fi

OTA YHTEYTTÄ

Talvikunnossapidosta voi laittaa palautetta ja kysymyksiä  sähköisen palautejärjestelmän  kautta. Kaikki palautejärjestelmään tulleet viestit luetaan ja ohjataan asiantuntijoille toimenpiteitä varten.

Kunnossapidon asiakaspalvelu arkisin klo 8-16 välillä numerosta 040 8649 08