Kireät pakkaset tekevät taas paluun ja kevyttä luntakin on satanut. Viikonloppuna satelee iloksemme vielä lisää lunta.

Katuja aurataan ja hiekoitetaan hoitoluokan mukaisesti sekä polannetta poistetaan ja lunta ajetaan pois tarpeen mukaan.

Jalkakäytäville ja pysäköintikieltoalueille virheellisesti pysäköidyt ajoneuvot haittaavat ja hidastavat katujen kunnossapitoa. Kunnossapitoyksikkö pyytää kunnan autoilevia asukkaita pysäköimään autonsa niin, ettei niistä aiheudu haittaa, viivästystä tai vaaraa katujen ja yleisten alueiden talvikunnossapidolle. Kalusto ei pääse paikalle, jos väylä on täynnä väärin pysäköityjä autoja.

Kirkkonummen kunnalla ei ole kunnallista pysäköinninvalvontaa. Vaaratilanteissa ota yhteyttä poliisiin. Ajoneuvojen lähisiirtoja tehdään tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan.

Kiinteistöjen lumet ja aurausvallit

Kunnossapitopalvelut muistuttaa asukkaita, taloyhtiöitä ja kiinteistöpalveluyrityksiä, että kiinteistön alueen lumia ei saa kasata kunnan alueelle, vaan ne on läjitettävä kiinteistön alueella.

Lisätiedot   kunnossapito@kirkkonummi.fi

Jalankulkuväylät ovat erittäin liukkaita, koska niillä olevan jään päällä on ohut lumipeite. Kannattaa valita asianmukaiset kengät ulkona liikkumiseen, nasta- tai kitkakengät ovat vielä tarpeen.

Turvallista helmikuuta kaikille tiellä liikkujille

OTA YHTEYTTÄ

Talvikunnossapidosta voi laittaa palautetta ja kysymyksiä  sähköisen palautejärjestelmän  kautta. Kaikki palautejärjestelmään tulleet viestit luetaan ja ohjataan asiantuntijoille toimenpiteitä varten.

Kunnossapidon asiakaspalvelu arkisin klo 8-16 välillä numerosta 040 8649 08