Vaihtelevat kelit jatkuvat, pikkupakkasten jälkeen siirrymme välillä plus asteille ja kevyttä sadetta

tulee eri muodoissa. Kadut voivat ovat erittäin liukkaat erityisesti kevyenliikenteen väylien osalta.

Talvitöitä tehdään hoitoluokitusten ja tarpeen mukaan. Lunta ajetaan pois ja katuja hiekoitetaan.

Alueita tarkastetaan säännöllisesti kunnossapitopalveluiden toimesta.

Kunnan karttapalvelusta voit seurata talvikunnossapidon kaluston tekemiä töitä alla olevan linkin kautta. Tiedot päivittyvät kartalle lähes reaaliajassa.

Linkki karttasivulle https://kirkkonummi.fi/auraus-ja-hiekoitus/

Sateet ja lämmin ilma saattavat myös aiheuttaa tulvia kaduilla. Kunnan alueilla olevissa hulevesikaivoihin liittyvissä asioissa ole yhteydessä meihin. Kunnossapitopalvelut avaa tukkeentuneita kaivoja tarpeen mukaan. Polannetta ja sohjoa poistetaan, jotta kaivot saadaan esiin ja vesi pääsee ohjautumaan pois kaduilta.

Mukavaa talvilomaviikkoa

Lisätiedot kunnossapito@kirkkonummi.fi

Anna palautetta kunnossapidosta

Voit laittaa sijaintiin perustuvaa palautetta ja kysymyksiä sähköisen palautejärjestelmän kautta.

Kaikki palautejärjestelmään tulleet viestit luetaan ja ohjataan asiantuntijoille toimenpiteitä varten.

Kunnossapidon asiakaspalvelu arkisin klo 8-16 välillä numerosta 040 8649 084