Kirkkonummen uimahalli ja Gladius Kirkkonummi ry järjestävät yhteistyössä uimataitopäivän lauantaina 19.8. klo 10–12. Uimataitopäivän sisältö on tarkoitettu niin lapsille, aikuisille kuin myös koko perheelle.

Kaipaisitko pientä hiontaa uinnin tekniikkaasi? Isossa altaassa Gladiuksen valmentaja katsastaa uintityyliäsi ja antaa vinkkejä sekä ohjeita uintitekniikan kehittämiseksi.

Entä miten pienen vesipedon kanssa voisi liikkua ja oppia yhdessä vedessä? Opetusaltaassa Gladiuksen uimaopettajat ovat liikuttamassa perheen pienimpiä huoltajineen, antaen ideoita leikin kautta oppimisen iloon.

Lisäksi liikunnanohjaaja pitää kaikenikäisille soveltuvan reipastahtisen vesijumpan ison altaan matalassa päässä klo 10.15–10.45.

Uimataitopäivään voit osallistua pelkällä uimahallin sisäänpääsymaksulla. Uimahalli on normaalisti avoinna tapahtuman ajan asiakaskäytölle, mutta osa ison altaan radoista ja opetusallas on varattu tapahtumakäyttöön.

Tervetuloa uimaan, oppimaan ja kokeilemaan vesijumppaa!

Kirkkonummen uimahalli sijaitsee osoitteessa Gesterbyntie 41, 02400 Kirkkonummi.

Linkit:

Kirkkonummen uimahalli