Vuoden suurin paikallinen yrittäjätapahtuma Business Forum Kirkkonummi järjestetään jälleen torstaina 24.10. klo 15–21 Kirkkonummen kunnantalolla (Ervastintie 2). BFK kokoaa yrittäjät ja asiantuntijat saman katon alle keskustelemaan ajankohtaisista yrittäjäasioista sekä tarjoaa mahdollisuuden verkostoitua, viihtyä ja oppia uutta!

”Business Forum Kirkkonummi on jo perinteeksi muodostunut tapahtuma ja tärkeä paikallinen elinkeinofoorumi, jonka järjestämme yhdessä Kirkkonummen Yrittäjät ry:n kanssa. Juuri tällaisilla tapahtumilla tuomme esille paikallisia osaajia, inspiroidumme ja luomme elinvoimaa yhdessä alueellemme”, toteaa kunnanjohtaja Virpi Sailas.

Vuonna 2024 teemana on ”Älyä bisnekseen!

Tämän vuoden tapahtumassa kuulemme huippupuheenvuoroja tekoälystä, asiakassuhteista, talousasioista – ja paljon muuta! Kirkkonummi Business Forum onkin ainutlaatuinen mahdollisuus verkostoitua yrittäjäkollegoiden kanssa sekä kuulla erilaisista yrittäjäpalveluista.

Pääpuhujana tilaisuudessa on Antti Merilehto, joka on tehnyt yli 10 vuotta töitä tekoälyn parissa sekä kirjoittanut kirjan ”Tekoäly – matkaopas johtajalle”. Hänet on myös valittu vuoden puhujaksi. Hän käy puheenvuorossaan läpi missä tällä hetkellä mennään tekoälyn kanssa, ja miten juuri yrittäjän kannattaa hyödyntää tekoälytyökavereita omassa yritystoiminnassaan. Tarjolla on paljon konkreettisia arjen esimerkkejä kielellä, jota kaikki ymmärtävät.

”Tekoäly on tullut ryminällä arkeemme. Antti Merilehto ei jätä siinä teemassa ketään kylmäksi. Lisäksi haluaisin nostaa esiin Finnveran Anne Laakkosen, joka tulee kertomaan mikroyrittäjien rahoitustyökaluista esim. ensimmäisen työntekijän palkkaamiseen. Tulee kyllä hieno tapahtuma!” iloitsee Kirkkonummen Yrittäjät ry:n puheenjohtaja Janne Laitinen.

Maksuttoman tilaisuuden järjestävät Kirkkonummen Yrittäjät ry ja Kirkkonummen kunta. Ilmoittaudu mukaan nyt, sillä paikkoja on rajoitetusti: bit.ly/BFK24

15.00 Ovet auki

Tutustu yhteistyökumppaneihin, tarjolla suolaista ja alkumalja

16.00 Tilaisuuden avaus

Kunnanjohtaja Virpi Sailas & puheenjohtaja Janne Laitinen, Kirkkonummen Yrittäjät

16.15 Yritystarina

Toimitusjohtaja Sanna Karhu, Delipap Oy

16.30 Älyä kohtaamisiin!

Kimmo Kääriä, yrittäjä, tietokirjailija, johtaja sekä työelämän kehittäjä

17.30 Finnvera – mikroyrityksen rahoituspalvelut

Aluepäällikkö Anne Laakkonen, Finnvera

18.00 Tauko – verkostoidu ja viihdy!

18.30 Kumppanipuheenvuoro – katsaus talouteen

Pääekonomisti Henna Mikkonen, Säästöpankkiryhmä

19.00 Älyä bisnekseen!

Antti Merilehto, palkittu puhuja, yrittäjä, bestsellerkirjailija

20.00 Tilaisuuden loppusanat ja yhteenveto

Vapaata verkostoitumista suolapalan kera

21.00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuuden juontaa Anna Ojapalo.

Lue lisää: https://tapahtumat.kirkkonummi.fi/fi-FI/page/66ce3977c4f358430c13aca1/business-forum-kirkkonummi