Etusivu / Asuminen ja ympäristö / Maankäyttö ja liikenne / Kadut ja tiet / Kunnallistekniikan hankkeet

Kunnallistekniikan hankkeet

Alla olevasta kartasta löydät kaikki käynnissä olevat kunnallistekniikan suunnittelu- ja rakennushankkeet.

Katuja, jalankulku- ja pyöräilyväyliä, puistoja, aukioita ja viheralueita suunnitellaan asemakaavoihin merkityille alueille. Vuosittain yhdyskuntatekniikan lautakunnan hyväksymä käyttösuunnitelma ohjaa suunnittelua.

Yhdyskuntatekniikan toimialan kunnallistekniikkapalvelut suunnittelee:

• Kadut ja jalankulku- ja pyöräilyväylät
  • Vesihuollon yhdessä vesilaitoksen kanssa, lukuun ottamatta vesilaitoksen omat hankkeet
  • Katu- ja tievalaistuksen
  • Liikenteenohjauksen ja liikennemerkit
  • Liikunta- ja virkistysalueet
  • Liikenneturvallisuutta parantavat toimenpiteet

Lisätietoja suunnitteluhankkeista saa laittamalla sähköpostia osoitteeseen katusuunnittelu@kirkkonummi.fi.

Lisätietoja rakennushankkeista saa laittamalla sähköpostia osoitteeseen kunnallistekniikka@kirkkonummi.fi

Suunnitteluvaiheet