Gesterbyntorin suunnitelmiin voi tutustua kunnan verkkosivuilla 13.–22.9.2024 välisen ajan täällä. Paperiversiot suunnitelmista ovat katsottavissa kunnantalon palvelupisteellä Kirkkonummen kunnantalon (Ervastintie 2) aukioloaikoina.

Äänestä suosikkiasi torisuunnitelmista 22.9. mennessä

Torista on tehty kolme ideasuunnitelmaa, joista kuntalaisilla on mahdollisuus äänestää mieleisintä vaihtoehtoa 13.–22.9.2024. Suunnitelmavaihtoehdot, sähköinen äänestyslomake sekä palautelomake löytyvät Kirkkonummen kunnan verkkosivuilta.

kirkkonummi.fi > asuminen ja ympäristö -> kadut ja tiet -> kunnallistekniikan hankkeet -> asukastilaisuudet

Äänestystulos on suuntaa antava, eikä sido kuntaa. Suunnitelmista voi antaa palautetta sekä ideasuunnitelmista äänestää myös kunnantalon palvelupisteellä olevalla paperisella lomakkeella.

Lisätietoa hankkeesta:

katusuunnittelu@kirkkonummi.fi