Monipuolista ja innostavaa harrastustoimintaa tarjoava harrastuspaku kiertää taas ympäri Kirkkonummea. Päivittäin useat lapset, nuoret ja heidän huoltajansa vierailevat harrastuspakun eri pysähdyskohteissa. Harrastuspakusta löytyy varmasti jokaiselle mieluisaa toimintaa. Kävijöiden suosikki välineitä ovat esimerkiksi Easyroller-autot, hyppykepit, scootit sekä imukuppijousiammunta. Nuoriso- ja liikuntapalveluiden kesätyöntekijä kertoi ajatuksiaan harrastuspakun toiminnasta:

”Heippa! Olen ollut nyt kesätöissä harrastuspakussa kahden viikon ajan. Viikot ovat menneet todella nopeasti ja olen viihtynyt pakussa todella hyvin. Työpäivät ovat täynnä hauskoja hetkiä lasten ja nuorten sekä työkavereiden kanssa. Työnkuvani on erittäin monipuolinen eikä missään kohtaan päivää ehdi tulla tylsää.

Lempi asiani tästä kesätyöstä on nähdä ihmisten nauttivan yhdessäolosta useiden eri aktiviteettien parissa. On myös ihanaa saada palautetta lapsilta ja aikuisilta kuinka kivaa on, että harrastuspaku on paikalla. Mielestäni tämä kesätyö on erittäin palkitsevaa monin eri tavoin. On mukavaa tulla töihin tietäen jokaisen työpäivän olevan hieman erilainen kuin edellinen.”

Kesäisin terveisin harrastuspakun kesätyöntekijä 2024

Harrastuspaku aloitti kesäkiertueensa 3.6. ja toimintaa löytyy aina arkipäivisin vielä elokuun alkuun asti. Harrastuspaku-toiminta on täysin maksutonta eikä vaadi minkäänlaista etukäteen ilmoittautumista. Toimintaan pystyy osallistua silloin, kun itselle se parhaiten sopii. Harrastuspakun kesäkuun aikataulun löydät osoitteesta www.kirkkonummi.fi/harrastuspaku.

Heinäkuun ja elokuun aikataulut päivitetään sivustolle myöhemmin kesäkuussa. Aikataulut voivat kuitenkin muuttua, joten seuraa ajankohtaisinta tietoa Facebookista @kirkkonummennuorisojaliikunta tai Instagramista @kirkkonummennuorisojaliikunta