Vaikka kesä on vasta aluillaan, kannattaa hetken verran jo miettiä ensi syksyä ja sen monia harrastusmahdollisuuksia. Olisiko ehkä aika aloittaa uusi liikuntalaji, tai oppia kädentaitoja, vai kiinnostaako kielet? Kansalaisopiston ohjelmassa on yli 500 kurssia, joten jokaiselle löytyy varmasti oma mielenkiintoinen harrastus.

Taiteen perusopetuksessa on alkamassa uusi ryhmä Käsityökouluun 7-9-vuotiaille ja ensimmäistä kertaa myös aikuisille avautuu mahdollisuus opiskella taiteen perusopetusta Kirkkonummella, kun kaksi kuvataiteen opintokokonaisuutta on tarjolla tulevana lukuvuotena.

Uutuuskursseja löytyy ainakin parisen kymmentä eri ainealueiden alta, kuten ääntämiskursseja espanjan ja ranskan kieleen, grafiikan ja piirustuksen päiväkurssi sekä veneen pienosien kunnostuskurssi. Vai kiinnostaisiko sinua treenata personal trainerin kanssa? Tämäkin on tulevassa ohjelmassa tarjolla, kannattaa siis tutustua kattavaan tarjontaan huolellisesti.

Opinto-opas on katsottavissa jo netissä osoitteessa opistopalvelut.fi/kirkkonummi ja jatkuvat ilmoittautumiset avautuvat siellä maanantaina 3.6. klo 11. Myös kirjastoissa Fyyrissä (klo 11-13), Masalassa (klo 15-17) ja Veikkolassa (klo 14-16) pääsee ilmoittautumaan paikan päällä oleville suunnittelijaopettajille. Suosituimmat kurssit täyttyvät alle minuutissa, joten kannattaa varata oma suosikkikurssi heti. Tervetuloa mukaan!

Lisäksi ilmoittautumispäivänä puhelinilmoittautumiset palvelevat, kansalaisopiston toimisto klo 11-16  numerossa 040 126 9312 ja suunnittelijaopettajat klo 11-13  numeroissa 040 834 8648, 040 126 9527 ja 040 586 2193