Kirkkonummen katukunnossapito on ruuhkautunut – katselmukset pyydetään tilamaan vähintään kaksi viikkoa etukäteen.

Katukunnossapito on tällä hetkellä ruuhkautunut, mikä vaikuttaa palveluidemme toteutusaikatauluihin. Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki kunnossapitotyöt suoritetaan ajallaan ja korkealaatuisesti, mutta nykyisen työkuorman vuoksi joudumme tekemään muutoksia katselmusaikatauluihin.

Jotta voimme suunnitella ja toteuttaa katukatselmukset tehokkaasti, pyydämme teitä tilaamaan katselmukset vähintään 2 viikkoa etukäteen. Tämä antaa meille riittävästi aikaa järjestää tarvittavat resurssit ja varmistaa, että voimme käsitellä pyyntönne mahdollisimman sujuvasti.

Kiitämme ymmärryksestänne ja yhteistyöstänne. Pahoittelemme mahdollisia viivästyksiä ja kiitämme kärsivällisyydestänne. Tavoitteenamme on parantaa palveluidemme saatavuutta ja tehokkuutta tulevaisuudessa.

Lisätiedot kunnossapito@kirkkonummi.fi