Kunnossapitopalvelut suorittaa maastotarkastuksia asuinalueilla eri puolella kuntaa syksyn aikana,joten kiinteistöjen rajoilla saattaa liikkua maastotarkastajia. Tarkastuksia suoritetaan asuinalueittain.

Kiitos etukäteen ymmärryksestäsi.

Kunta on myös naapurisi, etkä varmastikaan ryhtyisi rakentamaan grilli- tai roskakatosta tai sijoittaisi kasvimaata tai trampoliinia naapurisi tontille ilman hänen lupaansa.

Kunnan alueita ei saa ottaa omaan käyttöön ilman asianmukaista lupaa eikä kiinteistöjen ole lupa laajentua kunnan alueille, kaduille, puistoihin tai metsiin.

Mikäli olet epätietoinen siitä, missä kiinteistösi rajat kulkevat, voit tilata rajannäytön Tontti- ja paikkatietopalveluilta: https://www.kirkkonummi.fi/maastomittauspalvelut

Kaikille Kirkkonummen kunnan hallinnoimille yleisillä alueilla tehtäville töille ja muille toimenpiteille, sekä kunnan omistamille alueille sijoitettaville rakenteille on haettava etukäteen lupa www.lupapiste.fi -palvelun kautta.

Lisätiedot kunnossapito@kirkkonummi.fi

Ystävällisin terveisin