Joulun menokeliin ja muutenkin liikenteessä on varauduttava, ajokeli on erittäin huono. Lumipeite saapui tuulisena lumipyrynä keskellä joulupyhien menoliikennettä. Lunta tai räntää sataa reilusti ja hankaloittaa liikkumista.

Viikonlopun aikana sää painuu pakkaselle ja kadut voivat olla myös liukkaat.

Katuja hoidetaan myös pyhien aikana, ja vasta lumisateen loputtua aloitetaan liukkaudentorjunta, jos siihen on tarvetta. Poikkeuksellisissa keliolosuhteissa, kuten pitkään jatkuvassa tai sakeassa lumisateessa, laatuvaatimusten alittuminen on mahdollista.

Kunnan karttapalvelusta voit seurata talvikunnossapidon kaluston tekemiä töitä alla olevan linkin kautta. Tiedot päivittyvät kartalle lähes reaaliajassa.

Linkki karttasivulle https://kirkkonummi.fi/auraus-ja-hiekoitus/

Yleisten teiden hoidosta vastaa Elinkeino-, liikenne ja ympäristökeskus (ELY). Alla olevasta linkistä pääset antamaan palautteen tieverkkoa ja liikennettä koskevista asioista.
Palauteväylä (Liikenteen asiakaspalvelu) tai tienkäyttäjän linja p. 0200 2100 (24h)

Vaaralliset tieolosuhteet ovat voimassa, pidetään kaasujalka kurissa, jotta päästään perille ja nauttimaan joulun vietosta.

Rauhaisaa ja turvallista Joulua kaikille tiellä liikkujille.

Palautteisiin reagoidaan myös pyhien aikana, huomioithan kuitenkin että palautteiden käsittely voi hidastua joulunpyhien takia.

Talvikunnossapidosta voi laittaa palautetta ja kysymyksiä  sähköisen palautejärjestelmän  kautta. Kaikki palautejärjestelmään tulleet viestit luetaan ja ohjataan asiantuntijoille toimenpiteitä varten.

Kunnossapidon asiakaspalvelu arkisin klo 8-16 välillä numerosta 040 8649 084

Lisätiedot kunnossapito@kirkkonummi.fi