Kirkkonummen kunta uusii brändinsä vuoden 2024 aikana. Kaikille avoin projekti kulkee nimellä “Brandventure – Kirkkonummen suuri brändiseikkailu”Brändityö etenee kovaa vauhtia, ja suunnittelutyötä on tehty kevään ja kesän aikana yli 400 kirkkonummelaisen kanssa. Julkaisimme Kirkkonummi-päivillä neljä erilaista tyylisuuntaa, joiden kehittämiseksi kaipaamme nyt palautettasi. Jokainen mielipide on tärkeä ja kaikki palaute auttaa meitä lopullisen brändikokonaisuuden suunnittelussa.

Kaikki Kirkkonummi-henkiset mukaan kutsuva projekti johtaa lopulta kunnan brändin visuaalisen ilmeen, tarinankerronnan ja viestintämateriaalien uusimiseen. Huomaathan, että tyylisuunnat ovat alustavia eivätkä edusta sellaisenaan viimeisteltyä brändikokonaisuutta.

Jätä mielipiteesi 9.9. mennessä osoitteessa: www.brandventure.fi.