KUTSU SEURAFOORUMIIN

Kutsu on lähetetty sähköpostitse yhdistyksille.

Seurafoorumi on kirkkonummelaisten liikuntaseurojen ja kunnan nuoriso- ja liikuntapalveluiden yhteinen tapaaminen, jonka tavoitteena on lisätä verkostoitumista, edistää vuoropuhelua sekä kehittää yhteistyötä liikuntatoimijoiden kesken.

Maaliskuussa 2023 järjestettävä tilaisuus on ensimmäinen Kirkkonummen seurafoorumi. Ilmoittautumisen yhteydessä toivomme Teiltä nostoja tilaisuudessa käsiteltävistä aiheista. Samalla on mahdollista esittää kysymyksiä. Kokoamme nostoista Teitä eniten kiinnostavat aiheet sekä vastauksia esittämiinne kysymyksiin.

Jatkossa seurafoorumi järjestetään kaksi kertaa vuodessa. Tapaamisen koordinoijana toimii kunnan nuoriso- ja liikuntapalvelut.

Kutsumme Teidät / yhdistyksenne edustajat mukaan seurafoorumiin

Tiistaina 21.3.2023 klo 17.30–19.30

Kirkkonummen kunnantalo, ravintola Ervastiina (Ervastintie 2, 02400 Kirkkonummi)

Toivomme jokaisesta yhdistyksestä 1–2 henkilön osallistumista.

Tilaisuuden aikana on kahvitarjoilu.

Ohjelma:

17.30 Kahvitarjoilu alkaa ravintola Ervastiinassa

18.00 Tervetuliaissanat ja ajankohtaisia asioita kuntakentältä

18.30 Nostot ennakkokyselystä ja keskustelua

19.15 Jatkoaskeleet

19.30 Seurafoorumi päättyy

Ilmoittautuminen:

maanantaihin 6.3. klo 10 mennessä oheisen linkin kautta: https://forms.office.com/e/yQcK4mmwmQ.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu, mainitse ilmoittautumisen yhteydessä mahdolliset erityisruokavaliot.

Lisätiedot:

vapaa-aikapalveluiden suunnittelija Ville Saikko, etunimi.sukunimi@kirkkonummi.fi, puh. 040 355 1455.

Tervetuloa!

Vapaa-aikapalvelut / Nuoriso- ja liikuntapalvelut