Syysloma on täynnä ohjelmaa Kirkkonummen nuorisotiloilla!

Tarjoamme 3.lk – 17v nuorille avointa ohjelmaa, leirejä ja pajoja ympäri Kirkkonummea.

Tutustu alueesi avoimeen toimintaan ja tule mukaan.

Fyyrin nuokkari

Pääkirjasto Fyyrin nuorisotila on lapsille ja nuorille suunnattu kohtaamispaikka ja vapaa-ajan viettopaikka, jossa nuoriso-ohjaajat työskentelevät nuoria ja lapsia varten. Nuortentilassa lapset ja nuoret (3-lk.-17-vuotiaat) voivat pelata erilaisia pelejä: biljardia, lautapelejä, pelikonsoleita, kuunnella musiikkia sekä tavata ja viettää aikaa kavereiden kanssa. Nuoret saavat itse vaikuttaa nuorteniltojen sisältöön sekä suunnitella toimintaa yhdessä nuortentilassa työskentelevien nuoriso-ohjaajien kanssa.

Tilassa järjestetään myös erilaisia nuorille suunnattuja kerhoja ja toimintaa vaihtuvilla teemoilla sekä tapahtumia. Fyyrin avoin nuorisotilatoiminta on maksutonta eikä vaadi ennakkoilmoittautumista. Nuortentila on päihteetön, savuton ja energiajuomaton.

Fyyrin nuorisotila on syyslomalla auki seuraavasti:

Ma    Bingo                                   3.-4.lk 14 – 17   5.-6-lk 14 – 19  7.lk – 17v 14 – 21

Ti                                                    3.-4.lk 14 – 17   5.-6-lk 14 – 19  7.lk – 17v 14 – 21

Ke      Maskien tekoa                  3.-4.lk 14 – 17   5.-6-lk 14 – 19  7.lk – 17v 14 – 21

To                                                   3.-4.lk 14 – 17   5.-6-lk 14 – 19  7.lk – 17v 14 – 21

Pe     Pelejä ja hodareita            3.-4.lk 15 – 17   5.-6-lk 15 – 19  7.lk – 17v 15 – 22

Veikkolan nuokkari

Tervetuloa Veikkolan nuokkarille viettämään aikaa ja nauttimaan hyvästä meiningistä. Nuorten käytössä on monitoimisali, pelihuone, olohuone, askarteluhuone ja keittiö.

Nuorisotilassa voi pelata biljardia, pingistä, pöytäjalkapalloa, lautapelejä, PlayStation ja Xbox pelikonsoleita, katsoa televisiota / elokuvia, askarrella ja käyttää keittiötiloja. Monitoimisalissa voi pelata salibandya (säbää) ja pelata pingistä.

Nuorisotilaa vuokrataan myös yksityiseen käyttöön, tila soveltuu erinomaisesti esimerkiksi lastensynttäreihin.

Nuorisotilatoiminta on maksutonta eikä vaadi ennakkoilmoittautumista. Nuorisotila on päihteetön, savuton ja energiajuomaton.

Nuokka sijaitsee Veikkolan ytimessä hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Ma – Ti  Kokkauspaja 9.00-15.00  (Täynnä)

Ke    Ohjelmassa hodareiden tekoa ja kynsien lakkaamista junnuille ja nuorille

Junnuklubi 15-17 ja Nuortenillat 17-21

To   Bingoa ja salipelit junnuille / bingoa myös nuorille

Junnuklubi 15-17 ja Nuortenillat 17-21

Pe   Kaakaotarjoilua, musaa ja diskovalot salissa junnuille ja nuorille

Junnuklubi 15-18 ja Nuortenillat 17-22

Masalan nuokkari

Masalan nuorisotila tarjoaa 3-luokkalaisille – 17-vuotiaille nuorille loistavat puitteet mukavaan yhdessäoloon sekä mahdollisuuden monipuoliseen vapaa-ajan viettoon.

Nuorten käytössä on kiipeilyseinä, skeittiparkki sekä monitoimisali. Nuorisotilassa voi pelata biljardia, pingistä, pöytäjalkapalloa, lautapelejä ja pelikonsoleita sekä askarrella ja käyttää keittiötiloja. Nuoret voivat halutessaan harrastaa monipuolista liikuntaa monitoimisalissa, aina pallopeleistä nyrkkeilyyn ja tanssista trampoliinivoimisteluun.

Tervetuloa tutustumaan toimintaan!

Masalan nuorisotila on syyslomalla auki seuraavasti:

Ma    Hotdogeja             Junnut 16 – 18 Nuoret 16 – 21

Ti      Minuutti pelejä     Nuoret 16 – 21

Ke      Bingo                     Junnut 16 – 18 Nuoret 16 – 21

To                                      Nuoret 16 – 21

Pe     Pizzaa                     Nuoret 16 – 22

Tarkemmat tiedot nuoriotiloista löydät tämän linkin takaa: