Ensimmäinen Osallisuusdialogi järjestetään kunnantalolla Kirkkonummi-salissa (Ervastintie 2, 02400 Kirkkonummi) tulevana torstaina 29.8. klo 10–12. Huomaathan, että tilaisuus on siirtynyt kunnantalolle, eikä sitä järjestetä Fyyrissä, kuten aiemmin ilmoitettiin. Pahoittelemme muutoksesta aiheutuvaa vaivaa!

Kirkkonummen kunta laatii vuoden 2024 aikana osallisuusmallia, jonka tavoitteena on luoda asukkaille tasapuolisempia ja parempia vaikuttamismahdollisuuksia. Osallisuusdialogit ovat keskustelutilaisuuksia, joissa haluamme kuulla, mitkä kunnan palvelut ovat tärkeitä ja mikä vaikuttamisen keino olisi sopiva juuri sinulle?

Osallisuusdialogeihin on kutsuttu keskustelemaan niin kunnan asukkaat, työntekijät ja päättäjät kuin yhdistysten ja yritysten edustajatkin. Keskusteluista saatuja tietoja hyödynnämme aktiivisesti tulevan osallisuusmallin laatimisessa. Pidämme asukkaat ajan tasalla siitä, miten keskusteluja on hyödynnetty osallisuusmallissa, seuraa siis tiedotustamme aiheesta.

Tervetuloa kuulemaan ja kertomaan ideoistasi tai toiveistasi yhteiseen keskusteluun!

Osallisuusdialogien aikataulut

Osallistuminen tilaisuuksiin vaatii ennakkoilmoittautumisen, jotta pystymme suunnittelemaan tilaisuuden mahdollisimman hyvin. Ilmoittauduthan haluamaasi tilaisuuteen viimeistään kaksi päivää ennen tilaisuutta, jotta varmistat mukaanpääsyn.

Kirkkonummen keskusta 29.8.2024 klo 10.00–12.00

Kunnantalon Kirkkonummisali, Ervastintie 2, 02401 Kirkkonummi

Etätilaisuus 5.9.2024 klo 18.00–20.00

Tilaisuus järjestetään Teams-sovelluksen kautta. Linkki tilaisuuteen julkaistaan tällä sivulla elokuussa.