Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Nuoriso / Avustukset nuorisoyhdistyksille

Avustukset nuorisoyhdistyksille

Kunnan tehtävänä on tukea nuorisotoimintaa kunnassa. Sivistys- ja vapaa-aikalautakunta päättää avustusten myöntämisen periaatteista ja avustusten myöntämisestä

Sivistys- ja vapaa-aikalautakunta jakaa nuorisojärjestöille seuraavia avustuksia:

• Toiminta-avustuksen ennakko
  • Toiminta-avustus
  • Toimitila-avustus
  • Kohdeavustukset: Tapahtumat ja toimintaan liittyvä kalusto, syrjäytymisen ehkäisy, nuorten vapaat toimintaryhmät, toiminnan käynnistäminen

Lisätietoja avustuksista ja apua hakemusten tekemiseen saat sähköpostiosoitteesta nuorisojaliikunta.avustukset@kirkkonummi.fi.

Edellytykset

Avustuksia voivat hakea kirkkonummelaiset nuorisojärjestöt ja –yhdistykset.

Avustuskuulutukset ovat nähtävänä kunnan julkisten ilmoitusten ilmoitustaululla ja Kirkkonummen Sanomissa.

Hakuohjeita ja -lomakkeita saat myös Kirkkonummen kunnantalon palvelupisteestä (Ervastintie 2, 1. kerros).

Toimintaohjeet

Avustushakemukset tulee toimittaa määräaikoihin mennessä postitse: Kirkkonummen kunta, PL 20, 02401 Kirkkonummi tai tuomalla hakemuksen Kirkkonummen kunnantalon palvelupisteeseen, Ervastintie 2, 1. krs, Kirkkonummi.

Huomio! Koska avustusten jättöpäivämäärä osuu viikonlopulle, voidaan hakemukset jättää ensimmäisenä arkipäivänä. Jättöaika on tällöin tiistaina 2.4. klo 15.00 mennessä.

Avustusohjesääntö ja kuulutus:

Muista, että lomakkeet on allekirjoitettava yhdistyksen sääntöjen määräämällä tavalla ja toimitettava kunnan kirjaamispisteeseen määräajan puitteissa. Avustuslomakkeita ei voi palauttaa sähköisesti.

Nuorisopalveluiden tulostettavat lomakkeet:

nuorisojaliikunta.avustukset