De avgiftsfria skridskoåkningsturerna för allmänheten i ishallen fortsätter säsongen 2024–2025. Turerna börjar redan 1.8.2024 och fortsätter ända till slutet av april 2025. Det finns turer utan klubbor och med klubbor. Vi informerar separat om eventuella ändringar. Aktuell information om skridskoåkningsturerna för allmänheten finns på webbplatsen https://kyrkslatt.fi/idrott/skridskoakningsturer-for-allmanheten/.

Skridskoåkningsturer för allmänheten 1.8.2024–30.4.2025
Fredagar kl. 20.30–21.30 med klubba
Söndagar kl. 10.00–11.30 utan klubba

Turerna är avgiftsfria. Det är under alla turer obligatoriskt att anänvda hjälm, det går också bra med till exempel cykelhjälm. Det är tillåtet att använda klubba endast under de turer med klubbor. Skridskoåkarna är under skridskoåkningsturen på eget ansvar. Skridskoåkningsturerna för allmänheten är inte avsedda för grenträning.

Varuboden Areena ligger i idrottsparken i centrum på adressen Gamla Kustvägen 8, 02400 Kyrkslätt.

Ytterligare information och respons:
nuorisojaliikunta@kirkkonummi.fi

Kyrkslätts kommun