Uudenmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskuksen (ELY-keskus) Liikenne- ja infrastruktuuri -vastuualue on toimittanut Uudenmaan ELY-keskuksen Ympäristö ja luonnonvarat -vastuualueelle kantatien 51 parantamista välillä Sunnanvik-Munkinmäki koskevan ympäristövaikutusten arviointiohjelman (YVA-ohjelma). Hankkeen tavoitteena on laatia liikennejärjestelmästä ja maanteistä säädetyn lain mukainen yleissuunnitelma. Parannettavat tieosuudet sijoittuvat Kirkkonummen, Siuntion ja Inkoon kuntien alueille.

Uudenmaan ELY-keskus on antanut arviointiohjelman tiedoksi julkisella kuulutuksella. Arviointiohjelma ja kuulutus ovat nähtävillä 16.10.–14.11.2023:

• www.ely-keskus.fi/kuulutukset/uusimaa
  • www.ymparisto.fi/Kantatie51SunnanvikMunkinmakiYVA (www.ymparisto.fi)
  • Kirkkonummen kunta, Kirjastotalo Fyyri, Kirkkotori 1, 02400 Kirkkonummi
  • Kirkkonummen kunta, Masalan kirjasto, Puolukkamäki 7, 02430 Masala
  • Kirkkonummen kunta, Palvelupiste, Ervastintie 2, 02400 Kirkkonummi
  • Inkoon kunta, Kunnantalo, Rantatie 2, 10210 Inkoo
  • Siuntion kunta, Kunnantalo, Puistopolku 1, 02580 Siuntio
  • Pasilan virastokeskus, Yhteisaula, Opastinsilta 12 A, 2. kerros, Itä-Pasila, Helsinki

Linkki kuulutukseen

Kuulutus 16.10.–14.11.2023, Kantatie 51 välillä Sunnanvik – Munkinmäki, Siuntio, Kirkkonummi, Inkoo

Linkki arviointiohjelmaan