Tiistaina 21.3.2023 Kirkkonummen kunnantalolle kokoontui seitsemästätoista (17) eri kirkkonummelaisesta liikuntaseurasta edustajat yhdessä kunnan nuoriso- ja liikuntapalveluiden edustajien kanssa ensimmäiseen liikunnan Seurafoorumiin. Tiistain Seurafoorumissa keskusteltiin mm. kunnan jakamista liikuntayhdistysten avustuksista, sisäliikuntatilojen käyttövuoroista ja vuorojen hakemisesta sekä lasten ja nuorten maksuttomasta harrastustoiminnasta.

Seurafoorumin tavoitteena on lisätä liikuntatoimijoiden verkostoitumista, edistää vuoropuhelua sekä kehittää yhteistyötä liikuntatoimijoiden kesken. Nuoriso- ja liikuntapalvelut kiittää vielä kerran paikalle saapuneita seuroja.

Seurafoorumin osallistujille lähetetään sähköpostitse palautekysely, jonka avulla Seurafoorumia kehitetään edelleen. Seuraava Seurafoorumi järjestetään syksyllä 2023, jonne lähetetään erikseen kutsu paikallisille liikuntaseuroille.

Ville Saikko, vapaa-aikapalveluiden suunnittelija

etunimi.sukunimi(a)kirkkonummi.fi tai p. 040 3551455

Kirkkonummen kunta/ vapaa-aikapalvelut/ nuoriso- ja liikuntapalvelut