MyHobby ja TALENT -harrastusryhmät

Kevään 2024 kerhot ovat päättyneet – suuri kiitos yhteistyökumppaneillemme ja kerhojen osallistujille!

Suurin osa syksyn 2024 maksuttomista lasten ja nuorten harrastusryhmistä käynnistyy viikolla 36. Päivitämme syksyn harrastusryhmät tälle sivulle elokuussa ja tiedotamme niistä Wilman kautta koulujen alkamisen jälkeen.

Maksuttomat MyHobby-ryhmät ovat suunnattu kouluikäisille lapsille ja nuorille, TALENT-ryhmät puolestaan lapsille ja nuorille, jotka tarvitsevat erityistä tukea.

Maksuttomat harrastusryhmät ovat osa Kirkkonummen kunnan lasten ja nuorten maksuttoman harrastustoiminnan toteuttamista. Kirkkonummen kunta on saanut valtionavustusta harrastusryhmien toteuttamiseen Etelä-Suomen aluehallintovirastosta.

Lisätietoa harrastustoiminnasta www.kirkkonummi.fi/vapaa-aika tai sähköpostitse harrastustoiminta@kirkkonummi.fi