Heinäkuussa valmistui Sundsbergin alueelle, Riistametsän katujen ja kunnallistekniikan rakennusurakka. Uusi Sundsbergin yritystie mahdollistaa alueen teollisuustonttien rakentamisen.  Urakoitsijana kohteessa oli työyhteenliittymä TYL Metsä.

Elokuussa valmistui Veikkolan alueen 13 katujen ja kunnallistekniikan rakennusurakka. Urakka oli jatkoa viereiselle alueelle 14. Urakan valmistuttua koko Vanhatie on nyt rakennettu kaduksi samoin siihen liittyvät pienemmän asuntokadut. Kohteen urakoitsijana toimi Oy Göran Hagelberg Ab.

Alueella jatkuu vielä Vanhatien sillan uusiminen. Uuden sillan on määrä avautua liikenteelle vielä tämän vuoden aikana. Siltaurakoitsijana toimii VRJ Etelä-Suomi Oy.

Kohteiden tilaajana toimi Kirkkonummen kunnan kunnallistekniikan investointipalvelut yhteistyössä Kirkkonummen Veden kanssa.