Kunnallistekniikkapalvelut järjestävät Kirkkonummen Veikkolassa sijaitsevan alueen 12 katusuunnitelmista asukastilaisuuden.

Asukastilaisuus pidetään keskiviikkona 1.11.2023 klo 17–18 Veikkolan Vuorenmäen koululla, osoitteessa Eerikinkartanontie 5, 02880 Veikkola. Käynti tilaisuuteen koulun pääovista, josta ohjataan tilaisuuteen varattuun tilaan. Tilaisuuteen pyydetään saapumaan klo 17.00 mennessä. Tämän jälkeen ovet sulkeutuvat eikä tilaisuuteen ole enää mahdollista osallistua. Tilaisuudessa on mahdollista tutustua suunnitelmiin ja antaa niistä palautetta.

Esittelymateriaali pidetään myös sähköisesti nähtävillä kunnan verkkosivuilla 30.10.-5.11.2023 välisen ajan. Suunnitelmat löytyvät kunnan verkkosivuilta:

Asuminen ja ympäristö ->maankäyttö ja liikenne-> kadut ja tiet -> suunnittelu -> asukastilaisuudet

Suunnitelmista voi antaa myös palautetta verkkosivuilta löytyvän sähköisen lomakkeen kautta.

Lisätietoa hankkeesta saa laittamalla sähköpostia osoitteeseen: katusuunnittelu@kirkkonummi.fi

Hannu Ruhanen

projektipäällikkö