Talvikelit ovat saapuneet ja olemme saaneet kevyen lumipeitteen.  Liukkaudentorjuntaa on tehty jo ennakoivasti sekä tehdään parhaillaan. Katukunnossapito on valmiina hoitamaan kaikki talvityöt hoitoluokitusten mukaisesti.

Ensin hoidetaan pääväylät, joukkoliikennekadut ja tärkeimmät jalankulku- ja pyöräilyreitit ja sen jälkeen asuntokadut.

Tarkemmat tiedot kunnossapitoluokituksista https://www.kirkkonummi.fi/talvikunnossapito.

Talvihoidon vastuut jakautuvat kunnan ja kiinteistönomistajien kesken

Tontin omistajan tai haltijan velvollisuuksiin kuuluu

-huolehtia tonttiliittymään kertyneen aurausvallin poistosta

-huolehtia tontille johtavan kulkutien hoidosta

-poistaa vaarantava lumi kiinteistön rakennelmista (esim. postilaatikko, aita)

Pakkanen kiristyy hieman viikonloppua kohden ja saamme lisää lunta pitkin viikkoa.

Ajomatkoihin kannattaa varata aikaa, ettei talvikeli pääse yllättämään.

OTA YHTEYTTÄ

Katukunnossapidosta voi laittaa palautetta ja kysymyksiä sähköisen palautejärjestelmän kautta.

Kaikki palautejärjestelmään tulleet viestit luetaan ja ohjataan asiantuntijoille toimenpiteitä varten.

Kunnossapidon asiakaspalvelu arkisin klo 8-16 välillä numerosta 040 8649 084

Lisätiedot kunnossapito@kirkkonummi.fi