Luistelukenttien jäädytystyöt alkavat ja jäädytyksiä jatketaan vallitsevien sääolosuhteiden ja resurssien mukaisesti. Kentän jäädyttäminen kestää ihannekeleillä, eli 5-10 asteen pakkasella, vajaan viikon. Valot (kaikilla kentillä ei ole valaistusta) laitetaan päälle, ja penkit tuodaan kentälle, vasta kun kenttä saadaan luistelukuntoon. Voit seurata luistelukenttien ylläpitotietoja ulkoliikunta.fi-palvelusta.

Milloin lähikenttämme jäädytetään? Saammeko kentille lisää penkkejä? Milloin ladut kunnostetaan? Olemme keränneet latuihin ja luistelukenttiin liittyvät yleisimmät kysymykset internet-sivuillemme: www.kirkkonummi.fi/usein-kysyttya-laduista-ja-luistelukentista/

Palautetta ylläpidosta:

Voit laittaa kysymyksesi tai palautteesi latujen ja luistelukenttien ylläpitoon liittyen osoitteeseen kunnossapito(a)kirkkonummi.fi.

Talvisin yhteistyöterveisin

Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut sekä yhdyskuntatekniikan kunnossapitopalvelut