Kyrkslätts ungdoms- och idrottstjänster och kommunaltekniska tjänster ordnar ett elektroniskt invånarmöte om parkplanerna för Djupströms badstrand och idrottsplanen i centrum på kommunens webbplats. Presentationsmaterialet är framlagt på kommunens webbplats 11–17.12.2023. Pappersversionerna av planerna kan också ses på servicekontoret i kommunhuset (Ervastvägen 2) under kommunhusets öppettider.

Planerna finns på kommunens webbplats:

Boende och miljö -> Markanvändning och trafik -> Gator och vägar -> Planering -> Invånarmöten

Du kan ge respons på planerna via den elektroniska blanketten på webbplatsen eller på en pappersblankett som finns på servicekontoret i kommunhuset.

Mer information om planerna ges per telefon fredag 15.12.2023 kl. 9.30–11.30 av planeraren inom fritidstjänster Ville Saikko tfn 040 3551455 (Djupströms badstrand) och fritidssekreterare Risto Rossi tfn 040-7538906 (idrottsplanen i centrum).

Du får mer information om projektet genom att skicka e-post till adressen: katusuunnittelu@kirkkonummi.fi

Risto Rossi

fritidssekreterare