Tiesithän, että voit seurata juuri sinun kotikatusi talvikunnossapidon kaluston tekemiä töitä karttapalvelun kautta. Tiedot talvikunnossapidosta päivittyvät kartalle lähes reaaliajassa. Palvelukartta näyttää eri värein, mitä katuja on aurattu ja hiekoitettu.

Katuja hoidetaan kunnossapitoluokituksen mukaisessa järjestyksessä. Luokitusperusteena ovat liikenteen määrä, laatu ja tarpeet. Ensin hoidetaan pääväylät ja kokoojakadut, asuntokadut kuuluvat  kunnossapitoluokkaan 3.
Kirkkonummen kunnan katujen kunnossapitoluokitus – talvihoitotyöt (pdf), hyväksytty yhdyskuntatekniikan lautakunnassa 29.10.2019.

Linkki karttasivulle https://kirkkonummi.fi/auraus-ja-hiekoitus/

Yleisten teiden hoidosta vastaa Elinkeino-, liikenne ja ympäristökeskus (ELY).

Ilmoita kaikista maanteiden liikenteen ongelmista sekä välittömästi toimenpiteitä vaativista kohteista ELY.n palauteväylä -sivustolle tai Tienkäyttäjän linja 0200 2100 (24/7)

Yksityisteiden talvihoidosta vastaavat tiekunnat tai tieosakkaat, jollei tien hoidosta ole tehty kunnan kanssa sopimusta.

Lisätiedot   kunnossapito@kirkkonummi.fi

OTA YHTEYTTÄ

Talvikunnossapidosta voi laittaa palautetta ja kysymyksiä  sähköisen palautejärjestelmän  kautta. Kaikki palautejärjestelmään tulleet viestit luetaan ja ohjataan asiantuntijoille toimenpiteitä varten.

Kunnossapidon asiakaspalvelu arkisin klo 8-16 välillä numerosta 040 8649 08