Talvi ei hellitä vielä otettaan ja pakkanen jatkuu, mutta lukemat ovat hieman lauhemmat, joskin kohtalaisen tuulen kera. Viima saa pakkasen tuntumaan purevalta. Vaihtelevia lumisateita on myös luvassa.

Talvikunnossapidon töitä toteutetaan sään mukaan. Lumisateen jälkeen kadut aurataan hoitoluokitusten mukaisesti ja alueittain. Kun lumisade on loppunut, ja kadut saatu aurattua, vasta sen jälkeen tehdään liukkaudentorjuntaa. Alueita tarkastetaan säännöllisesti kunnossapitopalveluiden toimesta.

Talvikunnossapidon hoitoluokitukset perustuvat katujen liikenteelliseen merkitykseen ja liikennemääriin. Asuntokadut kuuluvat kunnossapitoluokkaan 3.

Kunnan karttapalvelusta voit seurata talvikunnossapidon kaluston tekemiä töitä alla olevan linkin kautta. Tiedot päivittyvät kartalle lähes reaaliajassa.

Linkki karttasivulle https://kirkkonummi.fi/auraus-ja-hiekoitus/

Torstaina 15.2 karttapalvelussa käyttökatkoja klo 10-16 välisenä aika, huomioithan tämän. Pahoittelemme käyttöjärjestelmän päivityksestä aiheutuvaa häiriötä.

Lisätiedot kunnossapito@kirkkonummi.fi

Mukavaa keväänodotusta kaikille tiellä liikkujille

OTA YHTEYTTÄ

Talvikunnossapidosta voit laittaa sijaintiin perustuvaa palautetta ja kysymyksiä sähköisen palautejärjestelmän kautta.

Kaikki palautejärjestelmään tulleet viestit luetaan ja ohjataan asiantuntijoille toimenpiteitä varten.

Kunnossapidon asiakaspalvelu arkisin klo 8-16 välillä numerosta 040 8649 084