Kirkkonummen kunnallistekniikkapalvelut järjestää Länsi-Gesterbyn katusuunnitelmaluonnoksista asukastilaisuuden. Asukastilaisuus pidetään 29.2.2024 klo 17-18 välisenä aikana kokoussovellus Teamsissa. Tilaisuus aukeaa klo 16.55. Tilaisuuteen tulee ilmoittautua etukäteen 28.2.2024 klo 15 mennessä sähköpostitse osoitteeseen katusuunnittelu@kirkkonummi.fi. Linkki tilaisuuteen toimitetaan asukastilaisuuspäivän aamuna.

Suunnitelmaluonnokset on lisäksi katsottavissa kunnan verkkosivuilla 26.2-3.3.2024 välisen ajan. Paperiversiot suunnitelmista ovat katsottavissa kunnantalon palvelupisteellä (Ervastintie 2) kunnantalon aukioloaikoina.

Suunnitelmat löytyvät kunnan verkkosivuilta:

Asuminen ja ympäristö -> kadut ja tiet -> kunnallistekniikan hankkeet -> asukastilaisuudet

Asukastilaisuudet

Suunnitelmista voi antaa palautetta verkkosivuilta löytyvän sähköisen lomakkeen kautta tai kunnantalon palvelupisteellä olevalla paperisella lomakkeella.

Lisätietoa hankkeesta saa laittamalla sähköpostia osoitteeseen: katusuunnittelu@kirkkonummi.fi

Hannu Ruhanen

projektipäällikkö