Osa syksyn maksuttomista lasten ja nuorten kevään harrastusryhmistä käynnistyvät viikolla 36. Tarjolla on monipuolisesti harrastuksia, muun muassa kädentaitoja, kuntosalitoimintaa, musiikkia ja erilaisia liikuntaryhmiä. Osaan harrastusryhmistä on jo ilmoittautumiset käynnissä. Tästä pääset ryhmiin ja ilmoittautumislinkkeihin.

Uusia harrastusryhmiä on tulossa syksyn aikana vielä lisää, tietoja päivitetään kunnan verkkosivuille.

Maksuttomat MyHobby-ryhmät ovat suunnattu kouluikäisille lapsille ja nuorille, TALENT-ryhmät puolestaan lapsille ja nuorille, jotka tarvitsevat erityistä tukea. Maksuttomat harrastusryhmät ovat osa Kirkkonummen kunnan lasten ja nuorten maksuttoman harrastustoiminnan toteuttamista. Kirkkonummen kunta on saanut valtionavustusta harrastusryhmien toteuttamiseen Etelä-Suomen aluehallintovirastosta.

Lisätietoa harrastustoiminnasta www.kirkkonummi.fi/lasten-ja-nuorten-harrastustoiminta tai sähköpostitse harrastustoiminta@kirkkonummi.fi

Kiitos kaikille Harrastuspop-up-tapahtumien osallistujille!

Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut järjesti elokuussa 13.-15.8.2024 yhteistyössä paikallisten toimijoiden kanssa maksuttomat Harrastuspop-up-tapahtumat keskustassa Jokirinteen koulun pihalla, Masalassa lähiliikuntapaikka Framilla sekä Veikkolassa lähiliikuntapaikka Velmolla. Tapahtumissa esiteltiin erilaisia paikallisia harrastusmahdollisuuksia lapsille ja nuorille. Lapset ja nuoret pääsivät kokeilemaan vaivattomasti erilaisia lajeja, ja tutustumaan yhdistysten ja kunnan järjestämään harrastustoimintaan. Tapahtumissa oli mahdollisuus tutustua muun muassa jalkapalloon, jääkiekkoon, salibandyyn, koripalloon, karateen, teatteriin, kuvataide- ja käsityökoulun toimintaan, metallinetsintään, partiotoimintaa, voimisteluun, yleisurheiluun sekä kunnan ainutlaatuiseen Harrastuspakutoimintaan.

Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut kiittää kaikkia mukana olleita mahtavia toimijoita sekä kaikkia osallistujia! Harrastuspop-up-tapahtumat järjestetään taas ensi vuonna elokuussa 2025.

Tapahtumat järjestettiin yhteistyössä:

Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut, Kirkkonummen kansalaisopisto, Kirkkonummen kuvataidekoulu, Masalan kirjasto, Veikkolan kirjasto, Shuyokai Shotokan Karate-Do ry, Kirkkonummen Urheilijat ry, Evenio Oy, Kirkkonummi Rangers ry, Masalan Kisa ry, FC Kirkkonummi ry, Kuninkaantien Kipinät ry, HCK Salamat ry, FC Wild ry, Veikkolan Veikot ry, Kirkkonummen suomalainen seurakunta, Kirkkonummen teatterikerho ry, Kirkkonummen Metsänkävijät ry